Meldpunt Thuiszorg

De SP-afdeling Tholen begint het nieuwe jaar met een meldpunt waar mensen met ervaringen en klachten over de bezuinigen in de thuiszorg  terecht kunnen.

Vanaf 1 januari 2015 zijn ook bij de gemeente Tholen de bezuinigen op de thuiszorg in gegaan. Om deze bezuinigingen te realiseren gaat de gemeente met mensen die thuiszorg ontvangen in gesprek: een zogenaamd 'keukentafelgesprek'. Aan de hand van dit gesprek wordt bepaald hoe de thuiszorg eruit zal gaan zien.

De SP-afdeling wil graag van u horen hoe deze bezuinigingen in Tholen verlopen.

• Is de informatie die u van de gemeente gekregen heeft duidelijk?
  • Is de informatie die u van de thuiszorgorganisatie ontvangen heeft duidelijk?
  • Heeft u al een gesprek gehad, en zo ja, met wie.
  • Had u het gevoel dat er daadwerkelijk naar u geluisterd werd?
  • Bent u tevreden met het genomen besluit?
  • ect.

U kunt hierover telefonisch contact opnemen met de SP telefoonnummer, 06 19 54 47 71 of u kunt uw verhaal hieronder kwijt. Wilt u een reactie terug ontvangen, vul dan uw naam en e-mailadres in. U kunt ook anoniem reageren maar dan kunnen wij u bij eventuele vragen niet bereiken. U kunt er op rekenen dat wij zeer discreet omgaan met uw gegevens.

Wilt u meedoen en samen met ons opkomen voor goede zorg in onze gemeente? Word dan lid en draag uw steentje bij! Dat kost u maar 5 euro per kwartaal. Klik hier.

Vul hier uw e-mailadres in.
Hier kunt u uw verhaal kwijt. Uw bericht wordt doorgestuurd naar ons en komt NIET openbaar op de site. Wij gaan hier uiteraard vertrouwelijk mee om!
(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.
(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.