Nodig een raadslid uit

De SP-Tholen heeft drie volksvertegenwoordigers: een in de gemeenteraad, Theo Korevaar en twee in de commissies: Krista 't Hart-Tekamp in de commissie samenleving en Kees Slager in de commissie ruimte. Zij proberen, om hun werk als volksvertegenwoordiger zo goed mogelijk te doen, te luisteren naar wat er onder de Thoolse bevolking leeft. Daarom zijn ze ook regelmatig op straat te zien en doen ze rondom bepaalde kwesties eigen onderzoek. Maar het is natuurlijk mogelijk dat een individuele inwoner graag eens met een van onze volksvertegenwoordigers onder vier ogen wil praten over een zaak die hem/haar dwarszit of die vragen of ideeën heeft. Wat is er dan makkelijk dan een van hen bij u thuis op de koffie uit te nodigen en in uw eigen vertrouwde omgeving uw verhaal te doen? Daarom hebben we besloten tot een nieuw initiatief: 'Kopje koffie met Theo, Krista of Kees'. Het is een kwestie van een telefoontje naar een van hen en de afspraak wordt gemaakt. Mocht u dus iets op uw hart hebben, aarzel niet maar bel ze en nodig ze bij u thuis op de koffie!

Theo Korevaar

0166-720159